zaterdag 5 september 2020

Weer terug!

 Ik ben weer terug in blogland na mijn vakantie. Ben nog niet bij met lezen maar dat komt wel weer.

Deze vakantie heb ik inderdaad niets gedaan op hobby gebied, geen zin en te weinig tijd om wat te doen. Dit jaar bleven we mede door corona in nederland en dat is zeer goed bevallen. Nu moet ik ook wel toegeven dat het weer daar natuurlijk ook een grote rol in speelt.

We hadden een heerlijke camping en al doe we het nooit in al die jaren dat we kamperen, deze camping gaan we nog wel een x bezoeken. Het strand was heerlijk rustig geen drukte en al was onze hond niet mee die kunnen daar heerlijk lopen en in de zee plonsen.

Dit zijn wij dus niet ha ha
















 Heerlijk uit kunnen rusten en op een terrasje gezeten en vooral heerlijk genoten.

Voor de vakantie had ik al wel wat dingen gemaakt die zal ik van de week posten. Ik ben ook alweer 2 weken aan het werk, maar door meerdere verjaardagen waaronder die van mezelf heb ik nog niets op hobbygebied gedaan. Maar dat komt vanzelf.

Fijn weekend allemaal en weer tot snel,

lisette


1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    De foto's laten een heerlijk stekkie zien, ik geloof direct dat jullie genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen