zondag 26 juli 2020

Airplants!

Een klein projectje tussendoor. Een airplantje in een kwal. Pakket met patroon komt van heartsxxl.nl.


Dit is even mijn laatste project wat ik laat zien voor de vakantie. Deze week werk ik nog en dan ga ik heerlijk 3 weken vakantie vieren in eigen land.
Ik heb geen plannen om dingen te maken, maar vooral te lezen en te genieten. Wie weet krijg ik wel zin om wat te doen, maar ik heb niet zoals andere jaren al in gedachten wat ik ga maken.
Ook wel eens lekker.
Jullie allemaal ook een heerlijke zomer en tot snel.







 Liefs lisette

4 opmerkingen:

  1. Gaaf, heel leuk! Fijne vakantie X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!, het ziet er bijzonder uit.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om een plantje zo in een hanger te plaatsen en op te hangen.

    Fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bijzonder om te zien, leuk gedaan.
    Geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen