zaterdag 19 september 2020

Hippo!

 Weer eens wat van vilt gemaakt. Ik werd op slag verliefd op deze Hippo uit de dress to impress serie van Woolfeltwonders( tintangel alleen dan patronen).

Het fijne van deze serie is dat alle dieren uit de serie ( ik heb de vossen en muizen) onderling alle kleren aan kunnen. Je kunt setjes als patroon kopen en die kunnen alle dieren uit de serie aan. Zo zijn er dokters, brandweermannen, tuinman en zoals ballerina"s en nog veel meer.






Ik ben op dit moment ook druk bezig met vilt. Zoals ik al eerder vertelde doe ik mee aan de uitdaging van atelier Oog van de naald. Elke maand koop je een pakketje van de uitdaging waaraan je mee doet. in mijn geval de nostalgische  muizenkerstgroep. Aan het eind van het jaar heb je dan een compleet grote serie. Maar zoals wel vaker denk ik daar begin ik wel aan . Met het resultaat dat ik nog niets had gedaan en dus 11 pakketjes achterloop. En kerst komt toch al wel in zicht dus raap aan de gang.

tot snel,

lisette

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat een beauty, dit nijlpaard (klinkt toch minder chique dan hippo), ik vind haar echt prachtig!
    Volgend jaar wordt het ook weer kerst, het is hobby, daar hoor je geen stress van te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik krijg er geen stress van hoor Angelique, maar wil het gewoon graag af hebben dit jaar.

      Verwijderen