woensdag 9 september 2020

windlicht!

 Zoals ik in mijn vorige post al schreef heb ik voor mijn vakantie wel wat dingen gemaakt.

Iets daarvan zijn de windlichten die in de aan de haak stonden van Heartsxxl ik had een pakket besteld voor 3 lichten,maar heb er maar 2 gemaakt.  Toen was ik er wel klaar mee en wilde ik weer wat anders gaan doen. Maar 2 staat ook prachtig in de veranda. Met een nep kaarsje erin van de action geeft het erg leuk licht.









Ik zal ook nog mijn  cadeau wat ik van mijn dochters heb gehad even showen. Ter informatie ik ben helemaal verliefd op rode katjes. We hebben zelf jaren een rode poes gehad en ik blijf ze het leukst vinden. Nu had een klant van mij rode kittens en zoals alles wat klein is zijn ze om verliefd op te worden. Dus dat bleef ik steeds zeggen. De dames zeiden dan ook dan neem je er 1. Maar 1 kat en een hond vind ik toch wel genoeg en daarbij denk ik dat vooral de hond er niet echt blij van wordt. Dus nee hoe leuk en lief en graag ik het ook zou willen.


Nu kreeg ik op mijn verjaardag deze doos met gaten in het deksel. Met de opdracht hem als eerste open te maken.

   
En wat kwam eruit?????? mijn eigen rode knuffel kitten.


Tot snel, lisette


4 opmerkingen:

  1. Haha,nwat een prachtig cadeau! ("En nu niet meer zeuren", kwam er zeker achteraan 😁)
    Wat sfeervol, die windlichten onder de overkapping.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha wat leuk en mooie windlichten echte blikvangers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, wat een goed idee van de meiden. Wat dacht je toen je die doos met gaten zag?
    Mooi die windlichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry vergeet mijn naam. Groet Patries

    BeantwoordenVerwijderen