zaterdag 27 juni 2020

Pirates of the mouse!

Weer een projectje klaar wat al een tijd in mijn hobbykamer lag te wachten tot hij gemaakt werd.
Dit pakketje is van atelier oog van de naald en toen het uit kwam heb ik het gelijk gekocht. Manlief en oudste dochter zijn helemaal fan van de Pirates of the Caribbean en ik van muizen dus leek hun de goede combi. Maar zoals wel vaker zie ik dan weer andere dingen die ik eerst wil maken.


Maar nu dan toch aan begonnen en inmiddels staat hij te pronken onder een stolp.



Met zijn zwaard en pistolen een echte stoer gast.





 Heerlijk om weer even met vilt bezig te zijn. Daar ligt ook nog genoeg wat nog ligt te roepen om gemaakt te worden. O.a doe ik dit jaar mee met de uitdaging van atelier oog van de naald. Daar koop je elke maand een pakketje van een serie ( in mijn geval de nostalgische muizengroep) en aan het eind van het jaar heb je dan een muizenkerstgroep. De pakketten van de maanden van jan tot nu zijn in huis, maar nog niets ervan gemaakt. Gelukkig is het nog lang geen kerst.
Fijne dagen allemaal,
lisette

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke muis. Sven is ook gek van the Pirates. Heb hem een foto van je creatie gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele stoere muis. Daar zul je echt van genieten zo mooi als hij gemaakt is.
    Succes met je kerstgroep. En als je het dit jaar niet redt, er komen nog veel meer jaren om ze neer te kunnen zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere muis!
    Ik ben benieuwd naar de groep die je gaat maken.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen