zondag 21 juni 2020

olifant!

Maar eens iets uit mijn enorme verzameling van patronen gemaakt die er nog lagen. Heb ze pas eens uitgezocht en gesorteerd op welke ik echt nog eens wilde maken. Welke ik digitaal heb en welke echt uitgeprint moesten blijven liggen in een map. Grote opruiming werd het. Met gelukkig wat meer ruimte in mijn kamer en veel lege mappen.


 Ook wat wol betreft lag er nog zat en kon ik mooi gebruiken voor dit olifantje van lilliius.
het stofje van de poten was ook nog voorradig dus ik kon zo aan de slag.

Het leuke van haar patronen vind ik de combi van stof en haakwerk.











 Fijn weekend allemaal. gr lisette

5 opmerkingen:

  1. Ah, wat een dotje! Die heeft een hoog knuffelgehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Riktig søt elefant! ❤️
    Well done!!
    Hilsen fra Nord Norge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schatje is het.
    Grappig dat jij de combi van stof en haakwerk zo leuk vindt, ik heb er helemaal niets mee. Maar zo blijven we allemaal wel unieke knuffels maken en is er voor ieder wat wils te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke olifant!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen