vrijdag 3 april 2020

Wat kleine attenties!

Voor een lieve vriendin van mij die afgelopen woensdag een vrij grote risicovolle operatie heeft gekregen heb ik dit klavertje vier gemaakt. Om toch te laten weten dat ik aan haar denk nu dat ik in deze tijd niet bij haar op bezoek kan.
Juist nu heeft ze alle steun nodig, maar ze valt door de operatie ook in de risicogroep.

Het is een pakketje van de vrolijke viltvriendjes.





 De operatie is gelukkig goed verlopen al is het een hele flinke ingreep geweest waar ze nog lang last van zal hebben. Maar vandaag kwam ze weer thuis en hebben we al kunnen appen .

Een andere dame waar ik bevriend mee ben werkt als praktijk ondersteuner bij de huisarts en in deze tijd extra bij de huisartsenpost op vrijwillige basis. Ook haar wilde ik graag wat geven.
Dat werd deze paperclip van atelier het oog van de naald.




Mijn favoriet een muisje en voor haar in een doktersjasje wat mij betreft een gouden combi.

Op de achterkant staat deze tekst.

Deze heb ik vanmiddag op de post gedaan.
Groetjes lisette

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, lieve cadeautjes maakte je. Het poppetje net klavertje en lieveheersbeestje zal zeker een portie geluk brengen, in ieder geval steun geven. Fijn dat de operatie goed verlopen is.
    Het paperclipje met het mooie muisje vind ik een heel mooi idee, dat kan ze mooi op haar jas/tuniek (of hoe he het ook noemt) bevestigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve cadeautjes. Komen helemaal op hun plaats.

    BeantwoordenVerwijderen