zaterdag 11 april 2020

Vest!

Omdat ik nog steeds noodgedwongen thuis zit zoals vele met mij heb ik genoeg tijd om wat dingen van mijn lijstje te strepen.
Ook ben ik van alles aan het opruimen en aan het uitzoeken daar begin ik meestal gelijk ochtends mee en dan middags lekker van haken of met vilt bezig.

Dit vest was ik aan begonnen maar omdat de toeren vrij lang zijn ging de zin er een beetje af. Nu schouders er onder gezet en maar eens afgehaakt.
Ben bang dat hij anders niet afkomt als ik ergens anders aan begin.
Dochter lief heeft even geposeerd.










Het patroon is van RC.StyleDoetichem.
Ze hebben nog een pracht van een vest als pakket: de Early spring vest.
Die heb ik ook in een opwelling gekocht met de bedoeling te gaan maken, maar ik leg hem toch maar even aan de kant tot in het najaar denk ik.

Iedereen hele fijne paasdagen en blijf gezond. Hopelijk komt er aan deze tijden van onzekerheid en angst een eind. Tot die tijd veel sterkte allemaal.
Liefs Lisette

3 opmerkingen:

  1. Een vrolijk voorjaarsvest, goed dat je het afgemaakt hebt, want hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooi vest. Was de moeite waard om af te maken, zul je veel plezier van hebben. Fijne Pasen 🐰en blijf gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi vest heb je gemaakt! Lekker om nu in de lente te kunnen dragen met een tshirtje eronder.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen