zaterdag 1 juni 2019

Even geleden!

Het is alweer wat weken geleden dat ik wat gepost heb, maar ik ben ook zo druk geweest met allemaal leuke dingen.
Begin mei ben ik met mijn man naar Keulen geweest. Als verrassing had hij 2 kaartje geregeld voor Enrique Iglesias. Ik had kaartje voor zijn concert in november in de Ziggo dome om met mijn dochter samen te gaan, maar werd 1 dag voor het concert geopereerd dus kon ik niet. Ik baalde daar zo van dat mijn man kaartjes voor keulen had geregeld. hoe lief!
Samen met een gedicht en een t shirt kreeg ik deze met sinterklaas.
En het was super, een geweldige show en wat een leuke sympathieke man.

Verder zijn we met ons gezin een weekend naar Zeeland geweest naar Cadzand. Na alle prive perikelen wel even lekker om er tussen uit te zijn.
En als klap op de vuurpijl had ik vorige week een metamorfose dag met en stel dames. Een visagiste was er aanwezig en een winkel met kleding en daarna allemaal op de foto.
Het was vooral erg gezellig zo samen. Iedereen had wat voor de lunch gemaakt. Ik wacht alleen nog op de foto's.

Maar ik heb wel wat gemaakt afgelopen weken al is het niet veel.

Allereerst een patroon van Handwerkjuffie, waar ik toch de laatste tijd erg fan van haar patronen ben. De stijl spreekt me erg aan. Ik heb al verschillende dingen van haar gemaakt zoals deken Sterre en kussen Olly. Maar nu werd het.Marit opbergmand.
Hij lijkt een beetje scheef ( of lijkt hij is scheef), maar dat komt omdat ik hem verhard heb. En om een bus heen heb geschoven en daardoor iets scheef is opgedroogd. Zag het pas toen hij al droog was


Het lijkt op breien maar is haken.




Ook haakte ik wederom weer een schaapje met muziekdoosje voor dezelfde dame die er al 4 eerder gevraagd had. Heb nog geprobeerd of ze iets anders wilde, maar nee weer hetzelfde schaapje voor kleinkind nummer 5.


Dus echt heel veel heb ik niet gemaakt deze afgelopen maand, maar ik ben nu weer volop bezig.
Groetjes lisette

4 opmerkingen:

  1. Nou, leuke dingen heb je zeker gedaan. Wat lief van je man om je het concert alsnog te laten meemaken! En dan nog een heerlijk weekend weg en een metamorfose, superleuk, het kan een mens zo goed doen.
    Lief schaapje en vrolijk mandje heb je gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je zoveel leuke uitstapjes hebt, dan is er gewoon even minder tijd voor het haken. Lief van jouw man om je het concert in Keulen cadeau te doen. Zo kwam je de eerdere teleurstelling wel te boven.
    Het schaapje is weer schattig en het mandje is mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk uitstapje als verrassing.

    Leuk schaapje maar ik kan me voorstellen dat het patroon na de zoveelste je een beetje verveeld.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker hoor die uitjes en zo lief van je man.
    Het schaapje is echt te lief voor woorden, en ik kan me voorstellen dat deze mevrouw voor ieder kleinkind er een wil

    BeantwoordenVerwijderen