zondag 28 april 2019

Hazenmeisje!

Een vriendin had in een winkel een hazen meisje gezien die ze erg leuk vond. Ze stuurde daar een foto van door met de tekst "wat een schatje vind je niet?" Ze was inderdaad erg leuk en ik had nog wel een patroon wat er een beetje op leek.
Dus ben ik in mijn voorraad gedoken en hem voor haar gemaakt.
Dit is ze geworden.








 Ik had zelfs nog konijnen knoopjes liggen die heb ik op het jurkje gezet.





En dit was de foto die ik door kreeg van haar. Ik vind hem wel lijken en jullie?



groetjes lisette

6 opmerkingen:

  1. Jouw haasje lijkt echt op het haasje in de etalage. Knap gemaakt. Het knoopje is een superleuk detail.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze lijkt sprekend. Alsof je haar echt na gehaakt hebt. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een schatje! Ze lijken echt sprekend op elkaar.
    Je vriendin mag blij zijn dat je zo goed kunt haken én dat je de hint snapte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gemaakt, ze lijken op elkaar.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als twee druppels water :)
    Een dotje, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen