zaterdag 8 juni 2019

Knuffeldeken!

Deze week kreeg mijn oudste dochter het bericht dat de zus van een vriendin zwanger was. De dame is kwestie bleek al 24 weken zwanger te zijn toen ze er achter kwam en is erg super blij mee.
Mam wil jij wat maken wat ik straks kan geven? natuurlijk wat had je in gedachten?
Het kindje wordt een meisje, maar de aanstaande moeder is niet zo'n meisje meisje en wilde geen roze maar wel lief.

Sanne vond zo'n knuffeldeken erg leuk, maar dan wel het eendje om het niet te meisjesachtig te maken. Pakket besteld en aan de gang.
Het haakt als een speer en is nu dan ook al klaar.



Het is een super zacht dekentje geworden en leuk om te haken. Ik ad nog niet eerder een knuffeldeken gemaakt en dat vind ik zelf het fijnst. Ik hou van de afwisseling in dingen maken.







Hopelijk hebben ze er straks veel plezier van. Dochterlief had nog iets wat ze graag wilde geven daar ben ik nu mee bezig. Het kindje wordt in augustus verwacht, maar het kan maar vast klaar zijn.

Geniet van het pinksterweekend,
lisette

6 opmerkingen:

  1. Een leuk kraamcadeautje!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leukerd! Zeker niet te zoet naar wel heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een beauty is het geworden !! mooi lief kleurtje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk dekentje en wat een leuke kleuren. Is ze straks vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke knuffeldeken en de kleuren zullen echt in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen