zaterdag 7 juli 2018

Kraamcadeau!

Ik vertelde in mijn vorige blogpost al dat ik in 1 week meerdere dingen had gemaakt. Opeens was de zin en tijd er en liep het allemaal vlot.
Dit is het kraamcadeau wat ik maakte voor een neefje van mijn man. Ik ben blij dat hij wat jongere neven en nichten heeft heb ik weer een leuke aanleiding om wat te maken.

Dit leuke patroon is van JOOKZ en heb ik gemaakt voor baby Anna.




De lammetjes vind ik zo lief samen met de paddestoelen. Samen kunnen ze aan de wandelwagen bungelen.







Groetjes en een heel fijn weekend, lisette

4 opmerkingen:

  1. Die is echt heel leuk. Lief in die zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat schattig! De lammetjes zullen vanzelf gaan huppelen tijdens het rihden ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige schaapjes en mooie paddenstoelen. Leuke wagenspanner in mooie zachte kleuren.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die zijn heel erg schattig! Mooie kleurtjes, een topcadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen