zondag 15 juli 2018

Flamingo en eenhoorns.

Misschien heb je ze op facebook ook al voorbij zien komen de eenhoorns van Bizzybee klaske op een pompom van de action.
Ik maakte er ook 2.
Ook zag ik een leuke flamingo op een potje voorbij komen en dat leek me ook wel leuk om te maken. Zo tussendoor wat dingen die lekker snel klaar zijn. ( mijn tas gaat echt heeeeel langzaam).
Patroon gezocht en gehaakt met de haaknaald die voorgeschreven was bleek de Flamingo toch wat te groot voor op een potje. Maar ach hij krijgt vast wel een bestemming.














 Groetjes lisette

5 opmerkingen:

  1. Grappig, die eenhoorns. De flamingo is een dotje, die krijgt echt wel een verzorger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die flamingo is echt gaaf. Komt vast wel een bestemming voor. Met de pompons heb ik niet zo veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, flamingo's zijn echt in, hé. Fijne blog heb je, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die flamingo krijgt wel een goed huis deze knapperd

    BeantwoordenVerwijderen