dinsdag 24 juli 2018

Beertje Anna!

In opdracht een beertje mogen maken voor baby Anna. Het patroon is van MYKRISSIEDOLLS de panda en de kleuren zijn van yarn en colors.





De kleur moest bruin met geel zijn met de naam op de poot. Ik vond dit wel wat zachtere kleuren van bruin en geel voor een baby meisje.


Ik heb hem wel snel moeten haken. In 2 dagen kroop hij van  de naald, want morgen gaan we op vakantie en ik wilde hem graag af hebben voordat we gingen.  Dan heb ik geen dingen meer die ik echt moet doen, maar kan lekker zelf kijken of ik wel wat ga maken of lekker niets doen.




 Ik ga nu nog even met dit hete weer door mijn huis heen en dan vertrekken we morgen naar Italie. Over een paar weken hoop ik jullie weer te zien hier en wie ook vakantie heeft een hele fijne vakantie en GENIET!!!!!
Gr lisette

6 opmerkingen:

  1. Leuke beer!
    Fijne vakantie.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat kan ik me voorstellen, af is af :)
    Je beer is leuk geworden en ik wens jullie een hele fijne vakantie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een lieverd!
    Fijne vakantie, goede reis en fijn verblijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje.
    Een hele fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leukerd en een hele fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi met dat lichtgeel!

    BeantwoordenVerwijderen