vrijdag 12 november 2021

Sinterklaas!

Al zijn er bij ons geen gelovige meer in ons gezin ik blijf het erg leuk vinden de hele sfeer van het sinterklaas feest. Voor mij geen cadeautjes onder de kerstboom maar heerlijk lootjes trekken en een gezellige pakjesavond.

De lootjes zijn al getrokken en ik zit zelfs te denken of ik dit jaar zelf een suprise zal gaan maken. Ben er nog niet helemaal over uit. De kinderen van mijn zus geloven ook niet meer en 1 doet zelfs mee met de lootjes. Maar we hebben nog niet afgesproken om nu ook weer suprises te gaan maken.

Diegene die ik heb getrokken is helemaal in de ban van notenkrakers en is zelf ook allemaal notenkrakers aan het pimpen dus ik dacht zoiets te maken. Maar wordt vervolgd.

Wel alvast het basisdeurtje van atelier de marlijn gemaakt en ook de sinterklaas editie daarvan. Morgen komt hij aan en wij zijn er klaar voor.




Het basis deurtje wat steeds veranderd kan worden.


Fijn weekend allemaal, Liefs lisette






2 opmerkingen:

  1. super wat een leuk deurtje ik ken deze niet. Voor ons ook een pakjes avond gezeliig onder elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat superleuk, zeker zo feestelijk, maar ook zonder alle pakjes en vlaggetjes spreekt het ook tot de verbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen