zaterdag 30 oktober 2021

Herfst!

Met dit weer zit ik nog echt in de herfstsfeer al begint nu toch ook wel sinterklaas al wat in mijn gedachten te komen.

Dit is een patroon van atelier schatten van de natuur.






Afgelopen donderdag ben ik naar de Kreadoe geweest. Het was gezellig maar toch echt anders dan andere jaren vond ik. Veel exposanten waar ik graag kijk waren er niet. Dat begrijp ik ook wel al vroeg in het jaar moesten ze beslissen of ze er wilde gaan staan. Door de corona was het lang niet duidelijk wat wel en niet kon en om dan daar zoveel energie in te steken niet wetende of het doorging valt niet mee.

Ik heb wel wat dingen gekocht waaronder het nieuwe boek van krissie dolls en het kerstboek van cute dutch.

Ook deden we een workshop kersthangers maken bij de blije naald.



Geniet allemaal van lekker knutselweer.

gr lisette

4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke draaimolen!
    Je bent goed geslaagd op de KreaDoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi ik heb hem ook staan ik heb er ook lampjes aan gemaakt.zo knus s avonds als ze branden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave paddenstoel met draaimolen.
    Dat de KreaDoe door kon gaan was fijn, al zullen er vast minder bezoekers zijn geweest dan anders. Voorgaande jaren kon je soms over de mensen lopen.
    Je hebt leuke aankopen gedaan. De twee boeken lijken me leuk. Je hoeft je de komende tijd dus niet te vervelen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen