zaterdag 27 maart 2021

Paaskrans!

 Ik ben niet echt goed met bloemschikken, maar vind vaak wel mooi. Nu heb ik gelukkig een hele handige moeder die van alles op dat gebied maakt. 

Maar op FB zag ik kransmaken.nl voorbij komen. Daar kun je een compleet pakket kopen alles zit er dus in en via een link kun je op you tube kijken hoe je het moet doen.

Dit is dus mijn eerste zelf gemaakte krans.


 Bij het opruimen kwam ik nog piepschuim eieren tegen die er al heel lang lagen. Geen idee waar ik ze ooit voor gekocht heb. Maar nu ook maar voor iets voor pasen gebruikt.

De eieren met behulp van het lijmpistool omwikkeld met sisaltouw en wat nepbloemen en eitjes opgepimpt.

Onderstel heeft manlief gemaakt.



Groetjes lisette


2 opmerkingen:

  1. Mooie krans, maar vooral de eieren vind ik gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je krans leuk geworden, maar je eieren zijn super mooi en heel origineel, wat goed bedacht!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen