zondag 27 oktober 2019

Terug!

Eindelijk weer een post van mij. Inmiddels is er heel wat gebeurd in mijn prive leven.
Mijn schoonmoeder hebben we moeten laten opnemen op een PG afdeling van een verpleeghuis en mijn schoonvader is inmiddels ook verleden korte tijd daarna.
Aangezien mijn man enig kind is heeft dit toch de nodige inpact op ons leven.
Aan mijn hobby's ben ik dan ook niet echt toegekomen de laatste weken.

Dit herfst tafereel van Atelier oog van de naald was al een stukje klaar en heb ik nu af kunnen ronden.













Voordat dit allemaal gebeurde had ik ook het pakket van de Scheepjescal besteld en daar ben ik nu dan ook mee begonnen. Aanstaande woensdag komt week 4 online, maar ik heb net de 1e week afgerond. Ik vind het wel erg mooi worden en ga nu in mijn eigen tempo verder.
Er zijn nog best wel veel dingen die we moeten doen o.a het huis van mijn schoonouders moet nog helemaal leeg gehaald worden en daar zit toch ook nog wel tijd in.


 Hopelijk tot snel al denk ik dat het best weer even gaat duren voordat ik weer wat kan laten zien
groetjes lisette

5 opmerkingen:

  1. Ach, wat een verdrietige gebeurtenissen. Gecondoleerd, heel veel sterkte met de situatie en bij het huis leeghalen, lijkt me heel zwaar.
    Je herfsttafereeltje is heel schattig!
    Die deken vind ik ook prachtig, ik zie graag je vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verdriet, en als je enig kind bent is dat extra zwaar, ik spreek uit ervaring. Neem rustig de tijd beiden en doe het op die manier die voor je man goed voelt.
    Goed dat je toch weer wat gedaan hebt. Ik weet dat het tegenvalt om weer te beginnen en bij mij gaat het nog met horten en stoten, maar gewoon lekker in je eigen tempo doen. Het is een erg mooi herfsttafereel geworden en ook de cal ziet er mooi uit.
    Heel veel sterkte met alles en ik zie het wel als je weer even wat van je laat horen. Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met jullie verlies.
    Een zware tijd, het huis leeghalen is niet niks! Het zijn niet alleen spullen, het zijn vaak ook allemaal herinneringen en dat maakt het zwaar. Aan de ene kant is het zwaarder als je alles met z'n tweeën moet doen. Het kan ook een voordeel zijn, je hoeft niet alles te bespreken met broers of zussen, je kunt het doen zoals je zelf denkt dat het goed is. Je herfsttafreel is prachtig, daar zitten heel wat uurtjes in. Neem je tijd, wij wachten geduldig want het is heel logisch dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt als haken! Sterkte met alles, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heftig allemaal, maar wat leuk dat je weer terug bent mooi herfsttafereeltje. Ik wens jullie heel veel sterkte met alles wat er komt en nog gedaan moet worden liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte!! je herfsttafereeltje is schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen