zaterdag 28 september 2019

Betty kip!

In opdracht Betty kip van christel krukkert mogen haken. Ik had deze nog nooit eerder gemaakt dat vind ik zelf altijd fijner om te doen. Iets maken wat ik nog niet eerder gemaakt heb.














 Dit is voorlopig de laatste opdracht die ik aan neem. Door familie omstandigheden heb ik minder tijd en zin om onder druk dingen te maken. Ik blijf wel wat doen ter ontspanning, maar alleen zonder tijdsdruk erachter. er liggen hier nog zoveel dingen die ik wil maken (ooit) dat ik daar maar even wat van uit zoek als ik wat tijd en zin heb.
groetjes lisette

3 opmerkingen:

  1. Betty Kip is echt een dametje. Ze zit er chic bij. Hopelijk zijn de familieomstandigheden niet te ernstig. Goed om daar even je aandacht op te richten en niet onder druk te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!
    Heel veel sterkte, je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om eens een “oudje” voorbij te zien komen. Ik heb het boekje waar ze instaat ook, maar haar nog nooit gemaakt.
    Haken in opdracht kan heel leuk zijn, maar dan moet je wel tijd en energie er voor hebben. Lekker haken wat je zelf leuk vindt en waar je zin in hebt is veel rustgevender. Sterkte en geniet van het haken.

    BeantwoordenVerwijderen