dinsdag 1 januari 2019

De beste wensen!



Ik wens jullie allemaal een fijn, gezond en creatief 2019 en hoop jullie weer te zien op jullie eigen blogs of als reacties hier. Ik geniet er altijd weer van.
Voor ons zelf hoop ik dat we een beter jaar krijgen als het vorige, vooral de tijd vanaf mijn operatie is er prive heel veel gebeurd en gaat nog gebeuren. We hebben nog een erg drukke tijd voor de boeg, maar komen dan hopelijk weer in een rustige vaarwater terecht.
Tot die tijd maar even de tanden op elkaar en proberen toch wat te genieten.
Ik hoop snel weer wat te posten.
gr lisette

3 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte maar vooral veel goeds voor 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dan hoop ik inderdaad dat het een beter jaar voor jullie gaat worden, sterkte en neem je tijd :) Veel goeds voor 2019!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gelukkig, gezond, creatief en liefdevol 2019.

    BeantwoordenVerwijderen