zondag 6 januari 2019

Baby setje!

Vrijdag had ik een afspraak met een cliënt die in februari oma wordt van een baby meisje. Ik wilde graag iets kleins voor haar maken.  Aangezien ik er tot de geboorte niet meer kom moest het van de week af.
Iets groots ging me ook niet lukken met alle chaos momenteel hier dus werd het een hangertje en een bijtring. Dat lukt me in een avondje.





Ik had de bijtring al eerder eens gemaakt. Hetzelfde beestje wilde ik op de kledinghanger om die wat kleiner  te krijgen heb ik hem met sokkenwol gehaakt.






 Leuk inpakken en toen kon het toch vrijdag mee. Ze was er erg blij mee.

 groetjes lisette

4 opmerkingen:

  1. Ah, wat een superschattig setje! Petje af dat je beiden op één avond af krijgt. Ik hoop dat het spoedig rustiger bij je wordt en dat het niets ernstigs betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk setje. Je hebt hard gewerkt om dit op een avond af te krijgen.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk setje is het zo. Slim om sokkenwol te gebruiken voor de hanger. Krijg je dat echt in 1 avond af???

    BeantwoordenVerwijderen