zaterdag 9 juni 2018

Tussendoortje!

Mijn dochter heeft het afgelopen jaar stage gelopen op een dagbesteding voor ouderen en neemt daar na een jaar afscheid aanstaande dinsdag. Ze wilde graag  alle ouderen iets geven en aan haar begeleidsters iets extra's. Nu waren er echter 2 medewerksters waar ze ook mee te maken had zwanger en daar wilde ze graag wat voor de baby voor geven. Of ik iets kon maken om erbij te doen.


We waren allebei erg gecharmeerd van de walvisjes van JOOKZ dus die werden het. Ik vind ze lief geworden.








Omdat we niet weten wat het wordt 2 neutrale kleuren gezocht. Een gele en een mint groene.

Fijn weekend iedereen, gr Lisette

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ook heel schattig, heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk cadeautje. Ik vind die walvissen geweldig. Mooie neutrale kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, dat is superlief! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig en zeker leuke kleurtjes..

    BeantwoordenVerwijderen