zondag 18 maart 2018

sleutelhangers!

Op het moment haak ik niet zoveel ( trouwens met vilt ook niets). Mede omdat mij de zin even ontbreekt en door maagproblemen haakt het ook niet zo lekker lang achter elkaar.
Verder stoor ik me op het moment aan allerlei troep in huis wat her en der ligt dus als ik me een dag iets beter voel ga ik daarmee aan de slag.
Gaat niet helemaal goed moet ik zeggen. Deze week kon ik het boek Potjes haken wat ik net nieuw had niet vinden bleek het in de papiercontainer te liggen.
Ik ga als een malle door alle laden en kasten heen en zie daar blijkbaar ook het een en ander over het hoofd. Gelukkig was de container nog niet geleegd.

ik ben wel een stukje verder met het deken van mijn dochter al gaat dat echt heel langzaam.

Deze 2 sleutelhangers heb ik wel even tussendoor gemaakt.
Mijn oudste dochter wilde graag een cactus en de jongste een bij. De cactus is een gratis patroon van Mrs hooked en de bij van frutsels en meer.
De bij vind ik iets minder maar dochterlief vind hem prima dus missie geslaagd.







groetjes lisette

4 opmerkingen:

  1. Oeps, gelukkig heb je het boekje kunnen redden. Wat vervelend dat je je lichamelijk niet goed voelt, sterkte en beterschap.
    De sleutelhangers zijn erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk voel je je snel beter, zo vervelend als je niet goed bent aan je maag. Ik vind de sleutelhangers ook allebei geslaagd hoor! Het bijtje heeft een leuk gezichtje. Succes nog met de deken voor de dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beterschap en de zin komt vanzelf weer bovendrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van een haakdip hebben er meer last, bij mij schiet ook niets op.Ooooh, het zou toch zonde zijn geweest als je het boekje niet op tijd terug had gevonden. De sleutelhangers zijn heel geslaagd. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen