zaterdag 31 maart 2018

Maxi cosy hanger

Ik vind de patronen van Jookz erg leuk. Gelukkig werd er weer een klein meisje in de familie verwelkomd en kon ik deze aap haken.





 In zijn buik zit een piepertje.

Mijn dochter werkt op woensdag en zaterdag bij de HEMA en vertelde me over deze leuke inpak doosjes. Ze zijn eigenlijk voor donuts of cupcakes maar je kunt er ook leuk haakwerkjes in verpakken.



 Ik heb deze en in dezelfde set zit ook een zwart witte ze zijn per twee verpakt.

fijne paasdagen iedereen en tot snel,
lisette

5 opmerkingen:

  1. Ik vind de patronen van Jookz ook erg leuk en ben momenteel bezig met de braapjes. Dit aapje is ook schattig.
    De doosjes van de Hema ken ik, zijn echt heel handig.
    Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk patroon, heel schattig! En goed idee van die doosjes, lekker fleurig! Fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een dotje! Leuk idee om het in zo'n mooi doosje te verpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed idee van de dochter! En dat aapje is superlief!!! Mooi gedaan, ik ga meteen eens kijken bij Jookz ;-)
    Vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tip, bedankt :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen