zondag 3 mei 2015

Willenein!

Toen ik dit patroon zag werd ik opslag verliefd. Wat een schattig konijntje.
Het is een patroon van aminettesworld. Het hoofd en lijf heb ik gehaakt met de katoen van by claire ik vond dat de mooiste kleur voor het konijn. Ik vind de kleuren van by claire erg mooi, maar het haakt net zo als de catania.





Ik kan niet breien dus heb ik het jurkje van Beernadetje gebruikt. Willenein krijgt ook nog het originele jurkje dat word door iemand voor me gemaakt. Wat ontzettend lief is.
groetjes lisette

11 opmerkingen:

  1. vind hem ook erg leuk echt een nijn lijsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een dotje ja! Ik heb Beernadetje een keer gehaakt, maar dat is ook al zo'n schatje! Je hebt dit konijnenmeisje heel mooi gemaakt met haar lente jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, ook een super lief jurkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig konijntje.

    Groetjes Patries.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste,

    Ik ben op zoek naar dit specifiek patroon van Willenein/Marijn, maar ik vind het niet meer online.
    Heeft u nog dit patroon en bent u bereid dit te delen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zou zo graag het patroon willen hebben voor een kraamkado

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen