woensdag 6 juni 2012

Tas echtstudio

Eindelijk is hij af de tas van echtstudio. Vond het een leuk model en op zich ging het haken ook goed. Alleen had ik in Rotterdam maar 1 tashengsel gekocht bij een patroon wat ik later toch niet heb gemaakt. Maar voor deze had ik er 2 nodig dus 1 bij besteld, maar natuurlijk niet goed gekeken en had ik dus 2 verschillende hengsels. Nog maar 1 besteld en eindelijk kon ik hem af maken. Binnenin een roze met wit stipje. En wie denk dat ik er iets van geleerd heb heeft het mis. Wil nu het leeuwtje haken en heb dus de wol besteld voor de haartjes en de rest dacht ik hier te kunnen krijgen. Je raad het al ( niet dus ). Met gevolg bij hobbydoos was er een levertijd van 10 dgn dus ergens anders besteld. Als ik het nu in 1 x besteld had was het nu binnen. Er is volgens mij een gezegde over ahum.! Groetjes lisette

1 opmerking:

  1. Heb ook nog steeds granny liggen om af temaken voor een leuke tas maar ben er nog niet aan toe gekomen. Ik vind deze ook wel erg mooi.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen