vrijdag 8 juni 2012

Armbandjes!

Op freubelweb zag ik dit leuke idee. Hier thuis staan nog wat bakken met strijkkralen. De kleuren rood/wit/blauw en oranje eruit gevist. Met z'n alle overeind op de bakplaat gelegd. In de oven op 200c 5 minuten en dan zien ze er zo uit. En dan kun je aan het rijgen beginnen. Ik heb 1 kleintje voor mijn nichtje met een Hello Kitty bedeltje en 1 grote met een budda voor Sanne. ( die is gek op Budda's en het elftal kan ook vast wel wat geluk gebruiken) Echt zo simpel om te maken, maar juist daarom zo leuk. groetjes lisette

6 opmerkingen:

  1. Super leuk geworden.
    Zeker voor nu dat rood wit blauw.
    Groetjes en een fijne week Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze ook gezien idd! Wat zijn ze goed gelukt! Hopen dat ze morgen geluk brengen!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik heb het ook al geprobeerd, vond het ook zo'n goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, ik heb hier nog heel veel strijkparels maar men dochters doen er niets meer mee, nu hebben ze dus een nieuw doel.

    Groetjes Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg leuk geworden.
    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine award, neem maar even een kijkje op mijn blog om te zien wat dit inhoudt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb speciaal strijk kraaltjes gekocht voor dit :-) leuk hoor!!
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen