zaterdag 14 april 2018

Deken sterre!

Het gebeurd niet vaak maar hier ben ik echt trots op. Deken sterre van handwerkjuffie. Het heeft even geduurd het is ook geen klein projectje, maar hij is af.
In de kleur die mijn jongste heeft gekozen voor haar kamer, gehaakt met stylcraft op naald 5.







3 banen die later aan elkaar worden gehaakt. Lekker zo heb je niet zo'n hele grote lap in je handen tijdens het haken. De rand had ik me wel op verkeken daar ging mede door de franjes bijna een hele bol van 110 gr stylecraft in.







 Fijn weekend allemaal het wordt volgende week prachtig weer dus ik ga lekker van het zonnetje genieten zoveel ik kan. Heerlijk net nog niet zo warm, maar toch lekker buiten kunnen zijn.
gr lisette

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke deken heb je gehaakt! En in een heel vrolijke kleur. Hoeveel bollen heb je in totaal gebruikt, als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw, dat is een prachtige deken! Heel mooi in dat blauw! Die deken kan ze de rest van haar leven koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Heel mooie kleur heeft je dochter gekozen en jij een mooi patroon. Het resultaat is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie deken. De kleur is mooi en vrolijk. Wat zal jouw jongste blij zijn met deze eye catcher in haar kamer.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige deken in een hele mooie kleur. Ook ik ga lekker genieten van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleur garen heeft je dochter uitgekozen en wat een mooie deken heb jij ervan gemaakt :) Snap best dat je daar trots op bent en dat mag ook, doen we veel te weinig, trots zijn op ons zelf!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag heeft u misschien het patroon voor deze deken beschikbaar/te koop?
    Ik vind het een prachtige deken!!

    BeantwoordenVerwijderen