vrijdag 11 november 2022

Baby mobiel!!!

 Voor een kennis die een meisje verwacht maakte ik deze mobiel met schaapjes met zacht roze tinten.

Voor het patroon gebruikte ik een schaapje van atelier oog van de naald en de wolkralen kocht ik bij de viltwinkel.





 
 Ik plaatste hem op insta en facebook. Daardoor kreeg ik nog een verzoek voor dezelfde mobiel.
     Ook een klant van mij wilde er 1 maar dan met groentinten. Ze wilde wel graag een schaapje erbij maar ik vond een hertje leuker bij dat groen. Gelukkig vond ze dat ook leuk.
Het patroon van het hertje vond ik op pinterest.




Deze met de schaapjes is iets anders hij heeft geen wolkralen aan de bovenkant.



Veel liefs lisette
\


 




2 opmerkingen:

  1. Ah, wat superschattig! Zowel de schaapjesmobielen als die met hertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige mobiel. Ook de andere twee mobielen zijn mooi. Altijd een fijn cadeau om te maken en te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen