zaterdag 2 april 2022

Kraam cadeautjes!

Mijn oudste dochter werkt in de vrije dagen bij de Hema en daar verwachten 2 managers binnenkort ieder een kleintje. Van de ene weten ze dat het een meisje wordt.

Daarvoor maakt ik deze tuimelaar van Jookz.





Deze manager heeft ook een zoontje van 2 jaar en daar maakte ik dit kleine kistje voor. Het komt van atelier de vrolijke viltvriendjes. Er zijn nog andere variaties van die waarschijnlijk ook nog wel een keer gemaakt zullen worden. 






Fijn weekend, lisette

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat een superschattig lammetje! Maar het kistje is ook helemaal leuk met de stoere dino's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk is de tuimelaar echtceen dotje. Maar dat kistje met dino s is ook erg leuk voor kinderen erg leuk bij elkaar ik ga ze onthouden want ik heb wel waf met koffertjes

    BeantwoordenVerwijderen