zondag 9 januari 2022

Nieuw jaar!

De eerste post in het nieuwe jaar. Hoe is het met jullie allemaal? Hier druk aan het opruimen ik heb op het moment erg veel behoefte aan rust in huis. Zolder is inmiddels opgeruimd en er zijn 2 auto's vol met spullen afgevoerd. Ik wil ook nog mijn hobbykamer onder handen nemen. Ook daar gaat veel weg. Ik merk dat ik minder zin heb om te haken en wat ik haak vaak niet uit boeken komt dus daar gaan er sowieso veel van week. Ook garen heb ik al wat verkocht. Alles stapelt op en als je iets nodig heb kom je net die kleur te kort waardoor ik weer wat moest kopen. Dus weg ermee.

Ik ben weer volop met vilt bezig en het haakwerk ligt bijna stil.

Toch heb ik aan het eind van het vorige jaar nog wat dingen gemaakt. Klein en zo klaar.

Patroon komt van Graftgarden.

Dit was een cadeautje voor mijn buurmeisje die werd 9 jaar.


Dit is ook een pakketje van craftgarden en kwam ik tegen op FB. Zo kwam ik op die site terecht.





Ook heb ik nog een notenkraker van atelier oog van de naald gemaakt die nog bij de uitdaging 2021 hoorde. 


Gr lisette

1 opmerking:

  1. Heel leuke haakwerkjes, origineel. De notenkraker is helemaal gaaf, veel werk, maar dan heb je wel iets bijzonders.
    Ik haak momenteel ook niet veel, gewoon geen zin in en dat met een kleinzoon op komst. Ik ben bezig met een vestje, maar het schiet niet erg op.

    BeantwoordenVerwijderen