vrijdag 4 juni 2021

Kraamsetje!

 Van een klant van mij kreeg ik het verzoek om een buggy hanger te maken uit het boekje boedrijdieren van JOOKZ. Ik had haar al verteld dat dat pas kon als ik mijn droomdeken af zou hebben. Dat was geen probleem aangezien de baby pas in juli verwacht wordt.

Ik kocht bij Creamijn een compleet pakketje, omdat er al veel van mijn voorraad weg is en ik zo alles gelijk compleet had. Er zat genoeg donkergrijs en blauw in het pakketje en ik had zelf nog licht grijs is huis. Daarom er ook een muziekdoosje van hetzelfde ezeltje erbij gemaakt.












Gr lisette


2 opmerkingen:

  1. Ah, wat een superlief setje! Dat levert vast en zeker een tevreden klant en een blije baby op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi setje leuk als kraamcadeautje

    BeantwoordenVerwijderen