vrijdag 22 januari 2021

Iets heel anders!

 Zoals ik in mijn vorige berichtje al vertelde ben ik herstellende van een operatie en dat loopt iets minder spoedig als gehoopt. Ik verveel me suf omdat ik weinig kan en mag.

Voor verschillende dingen ontbreekt ook de zin of voor haken bv heb ik niet genoeg ruimte op de bank ( zoals ik nu lig) om lekker te werken.

Daarom heb ik dit pakket bij Schilderen&Meer besteld wat ik op fb voorbij zag komen. Steeds in etappes een stukje gedaan met dit als resultaat.


Het pakket bestaat uit een houten bord, verf, kwasten en een ophangsysteem. De tekening staat op het bord getekend als omtrek. Verder zit er een duidelijke handleiding bij. 

Ik ben er in ieder geval blij met het resultaat.


 Tot snel,
lisette


3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi! Heel knap gedaan.
    Zo maak je noodgedwongen kennis met nieuwe hobby's en ontdek je talenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kun jij goed, ik doe het je niet na!
    Wat vervelend dat het allemaal niet zo vlot verloopt, met je herstel, je moet het dan echt in hele kleine dingen zoeken, dat weet ik uit ervaring, de ene dag lukt dat, maar soms gewoon ook niet! Ik wens je een voorspoedig herstel en pas goed op jezelf.Hartelijke groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen