zaterdag 7 november 2020

Carolientje!

Voor de zwangere waar ik het hertje ( fotocamera) voor maakte haakte ik voor haar peuter Carolientje.

Samen met een extra set kleertjes. Deze week heb ik alles gegeven en de dag daarna kreeg een bericht van de aanstaande moeder.

Carolientje viel goed in de smaak de hele dag lag ze bij het zwembad om daarna omgekleed te worden voor een bezoek aan het restaurant. De poppenmoeder had het er maak druk mee.

Dat is het leukste als je iets maak en dan zo'n berichtje krijg dan wordt je toch blij van binnen. heerlijk.






De canvastas van Carolientje had ik nog liggen van een eerdere adventkalender. Dus daar heb ik haar in verpakt.


Fijn weekend, gr lisette

3 opmerkingen:

  1. Schattig poppetje. Met de kleertjes is het echt een leuk cadeau voor een peuter. Mooi gemaakt.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een mooi Carolientje! En helemaal restaurant-waardig. Ik lees het al, die krijgt een mooi leven.

    BeantwoordenVerwijderen