zaterdag 30 mei 2020

Lenteswap!

Wederom deed ik mee aan een swap op facebook. Deze keer onder de naam Lenteswap. Het was de bedoeling dat je wat maakte wat iemand vrolijk maakte. En waar je zelf ook blij mee zou zijn als je dat kreeg.
in overleg met mijn swapmaatje over de kleuren waar ze van hield kwam ik tot dit eindresultaat.



Een Amigurmi

Iets voor in huis een plantje wat nooit zonder water zit.



Een meetlint.



Op het laatst heb ik er ook nog 2 beugeltjes bij gedaan.



En zo ging het pakketje met een kaartje vandaag op de post.




Ik wens jullie allemaal een heerlijk pinksterweekend. gr lisette

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooi pakketje, dat is zeker om heel blij van te worden!
    Maar eigenlijk wordt je dat toch wel van alles waar met liefde en aandacht aan gewerkt is?

    BeantwoordenVerwijderen