vrijdag 30 augustus 2019

Een verzoekje!

Een cliënt van mij woont in een verpleeghuis en wilde graag gaan haken. Een vrijwilligster zou haar dit gaan leren dus deze mevrouw heeft allerlei katoen en patronen besteld.
Jammer genoeg ging de vrijwilligster weg zonder haar de haaktermen te leren. De kleindochter van deze mevrouw was echter al beloofd dat ze en eenhoorn zou krijgen uit het boekje "geefbeestjes".

Kleindochter teleurgesteld en ook de oma in spe vond het erg jammer dat ze hem nu niet kon maken.
Of ik zo lief wilde zijn om hem voor hun te haken. Natuurlijk wil ik dat het boek heb ik zelf ook in mijn bezit.  Straks als het weer wat rustiger wordt zal ik de dame wat op weg helpen zodat ze zelf aan de haak kan..


Maar dit is de éénhoorn geworden. Gehaakt met stone washed en garen wat ik ooit bij de kruitvat heb gekocht wat erg op stone washed lijkt.











Fijn weekend allemaal,
gr lisette

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat ze het nog niet zwlf heeft kunnen leren maar heel lief dat je de eenhoorn voor haar hebt gehaakt. Zij is leuk geworden!
    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sneu voor die mevrouw dat ze het beestje niet zelf heeft kunnen maken, hopelijk lukt het in de toekomst. Jij hebt er iig een mooie eenhoorn van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om straks iemand op weg te helpen maar dezemag er al zijn leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen