vrijdag 29 maart 2019

Afzwemmen!

Morgen gaat mijn jongste nichtje op voor diploma A. Ze wilde natuurlijk graag dat ik kom kijken en nog leuker zijn de kadootjes die ze dan krijgt.
Ze wil graag een springtouw dus die heb ik voor haar gekocht en daarbij krijgt ze nog wat geld van ons.
Dat kan mooi in het zakje van de afzwem krokodil van Joke Postma uit het boekje" geefbeestjes haken" Een krokodil is ook nog eens het symbool van het zwembad dus beter kun je het niet hebben.

Pak hem straks mooi in en dan staat het klaar.










 geniet lekker van het zonnetje tot snel,
lisette

6 opmerkingen:

  1. uit het supewr leuke boekje van de geefbeestjes deze is ook super leuk .Ik heb de opa en oma gemaakt voor mijn vriendin die binnenkort oma en opa worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, echt super leuk geworden, ja zo ben je een graag geziene tante ;)
    Veel plezier morgen, groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om het geld in dit grappige beestje te verpakken. Dat maakt het geven ook extra leuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd, helemaal in de sfeer van het afzwemmen. Zal je nichtje heel blij mee zijn, maar moet ze eerst nog wel haar diploma halen 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar Vera. Gelukkig doen ze eerst de week ervoor proef afzwemmen. Als dat goed gaat moet je wel heel gek doen wil je nog zakken. Vandaag is eigenlijk meer de showdag. Al moet je natuurlijk wel wat laten zien

      Verwijderen