zaterdag 16 februari 2019

Paas kippen!

Deze week had ik het wat rustiger. Omdat mijn klanten meestal om de 6 a 8 weken behandeld willen worden en ik in november 5 weken er tussenuit was door mijn operatie vallen er altijd een paar weken die wat rustiger zijn.

Ik vond het wel lekker even bijtanken en wat leuks doen. Wat kunnen lezen en zien wat ik nog wilde en ook even lekker rustig haken zonder haast.

Deze kippen zijn een patroon van Haakpret en het patroon krijg je gratis bij een bestelling bij Haakpret. Ik heb er nog een pakket gekocht met kippen voor de pasen.
Deze haken lekker makkelijk weg en zijn zo klaar. Ik vind ze ook wel vrolijk.














 geniet van het lekkere weer,
gr lisette

6 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligers! Lekker hoor, wat meer vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om even bij te komen na drukke weken. De kippetjes zien er vrolijk uit. Een leuk haakwerkje voor tussendoor.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zulke tokkende kippies daar ben ik ook eens aanbegonnen maar volgens mij ligt het nog ergens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleurencombi zijn de kippen zo samen.

    Geoetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen