zondag 7 oktober 2018

Workshop fair isle haken!

Een tijdje geleden heb ik het boek workshop fair isle haken gekocht. Dit is het eerste wat ik eruit gehaakt hebt. Het is een leuk boek met mooie patronen, maar zeker niet voor de beginnende haakster.







De uitleg vind ik wat minder. Ik heb er wat fouten inzitten ( patroon moest 3 x ipv 2x . Staat aan allebei de kanten van de losse ketting haken , maar niets over meerderen) en het loopt in het midden wat naar elkaar toe door te hard aan de meeloop draden te trekken. Maar ik ga er toch nog wel een x wat uit maken.
Dit wordt als etui gebruikt.









 Fijne zondag, gr lisette

3 opmerkingen:

  1. Wat is hier anders aan dan het mochila haken?
    Ik snap wat je bedoelt met het te strak aantrekken van de meeloopdraden, maar ik vind het wel een hele leuke etui zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij is het inderdaad dezelfde techniek althans zo heb ik het wel ervaringen. De schrijfster noemt het zo, maar je haakt in de achterste lussen en neemt de meeloopdraden mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk etui! Daar kun je heel veel kanten mee op, net due techniek.

    BeantwoordenVerwijderen