zondag 15 november 2015

Zwarte piet!

Deze zwarte piet is van Huisvolkleur en had ik vorig jaar al als pakket gekocht. Toen niet aan toegekomen dit jaar wel kunnen maken.
Het is een hele andere piet dan de andere van de viltateliers. De zwarte boom heeft manlief voor me uitgezaagd.


In augustus ben ik jarig geweest en ik heb van het geld wat ik gekregen heb een compleet haakpakket gekocht. Vaak haak ik amigurumi's maar aangezien ik zelf geen kleine kinderen meer heb wilde ik graag ook een keer wat groters haken.
De keus is gevallen op een pakket van Ylalifestyle en wel het Pesian tiles deken.
Hier een foto van het patroon.
Ik heb alleen een andere combi dan deze gekozen. Namelijk deze.

Het zal nog wel even duren voordat ik ermee ga beginnen eerst de feestdagen maar achter de rug.
Ik heb me ook voorgenomen dat dit geen werkje wordt wat in 1 keer af moet, anders word ik het denk ik snel zat.


Iedereen een heel fijn weekend.
lisette

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk Pietje en mooie boom!
    Die deken wordt echt prachtig! Het is perfect om blok voor blok te doen en af en toe eens iets anders tussendoor te maken, maar elk blok is zo te zien ook heel afwisselend waardoor het leuk blijft om te maken, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben heel benieuwd hoe het wordt angelique als het deken klaar is toon ik hem hier.

      Verwijderen
  2. mooi pietje ik ben ook met pieten bezig gezellig weer !! mooi haakwerk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook echt weer voor sinterklaas op dit moment. Vind het ook een gezellige tijd.

      Verwijderen
  3. Mooi die boom met het pietje. Vind je kleuren combinatie heel erg mooi. Ben benieuwd naar het resultaat

    BeantwoordenVerwijderen