vrijdag 9 oktober 2015

Spookjes!

Al vast een beetje voor Halloween. Hier in het dorp wordt er voor de kinderen en de pubers een trick en treat en een spooktocht gehouden.
Verschillende huizen waar de kleintjes mogen aanbellen worden helemaal versierd. Ik doe niet mee, maar vond deze spookjes wel leuk.


En met een nep waxinelichtje eronder schijnen ze leuk door.



Verder maakte ik nog een doosje voor de buurvrouw. Die was jarig en wilde graag een bon. 
Het idee ben ik een keer tegen gekomen op pinterest en dat geeft net wat leuker.


Volgens mij mijn man moest er toch een paddestoel bij dus die er ook maar op gelijmd en klaar is het doosje. Bon past er mooi in.

Fijn weekend allemaal,
gr lisette

4 opmerkingen:

  1. in de gauwigheid las ik sprookjes :) maar je spookjes mogen er ook zijn leuk stel zo bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige spookjes. Subtiel om zo toch iets aan Halloween te doen.
    Het cadeautje voor de buurvrouw ziet er mooi uit. Leuk idee om er een herfststukje op te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die spookjes zijn leuk! Zeker met het lichtje er onder!
    Het cadeaudoosje is ook leuk geworden, al had het ook prima gekund zonder de paddenstoel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen