zondag 7 december 2014

forever friends beertje!

Deze week heb ik me ook aan een FFB gewaagd. Ik zag hem al vele keren langs komen op o.a facebook. De ontwerper kristel droog heeft nog meer erg leuke patronen die ik zeker ga maken.
Deze is gehaakt met stone washed, maar als ik er nog 1 ga maken ( als dat er van komt ) ga ik toch voor een lichtere kleur.
Verder heb ik ook nog 12 zwarte pietjes van vilt gemaakt, maar daar heb ik geen foto van gemaakt en ze zijn al weg. Ze werden gebruikt voor een traktatie.


Fijne zondag iedereen. Voor wie nog sinterklaas gaat vieren heel veel plezier ene geniet van elkaar.
gr lisett

4 opmerkingen:

  1. Je hebt hem heel mooi gemaakt, maar een lichtere kleur zal hem wat vriendelijker maken. Het is toch een schatje met een hoog knuffelgehalte geworden, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook angelique. EVen nog naar een goede kleur zoeken.

      Verwijderen