vrijdag 1 maart 2013

Vervolg swap.

Het swappen heb ik tot nu toe alleen gedaan met mensen uit het haakforum, maar ik werk ook graag met vilt. Daarom heb ik er nu een combie van gemaakt.
Maaike gaf aan graag zachte tinten te willen en daar had ik wel een leuk pakketje voor in gedachten.

Sophie!

Ik had ectra stog besteld, zodat ik haar zelf ook nog een keertje kan maken en om er een bijpassend
kussen bij te maken.

Het banju kussen.


Maaike heeft ook een zoontje daar heb ik de boederijslinger voor gehaakt.

Jurgen heeft nog een hart gemaakt en toen was mijn pakketje compleet.


groetjes lisette

6 opmerkingen:

  1. Zo dat is wel een heel uitgebreid pakket. Daar zal ze wel heel blij mee zijn. Het ziet er allemaal heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke cadeautjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo!!!! Dat is een fantastisch pakket geworden! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik werd echt helemaal velegen toen ik het pakketje uitpakte...
    Wat een verrassing was het zeg wat er allemaal uitkwam, alles precies in de kleuren die ik mooi vind!
    Ook mijn zoontje is erg blij met zijn slinger ;-)
    Kortom een super geslaagde swap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Lisette, in vogelvlucht je blog bekeken en gelezen en je maakt echt hele leuke dingen. Ik blijf je volgen ! Lieve groet, Ellen

    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een ongelooflijk mooi swap pakket zeg!!!I'm a bit jealous,ha,ha,ha...;-)heeeel gaaf en zo via via hier weer terecht gekomen,ga je volgen!!!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen