zaterdag 21 april 2012

Nog meer hollands!!!!!!!!!!

Nog meer dingen in het holland thema. Wat is er hollandser dan onze koeien?
Het is een pakketje van Anne-merijntje. Heb ze maar even op een prive grasveldje gezet.
Bij de bloemisterij hier kwam ik leuke glaasjes tegen. Ik heb ze gekocht, maar ze zijn heel goed zelf te maken met een sticker en een bandje erlangs.
En wat jammer genoeg ook Hollands is is fietsen jatten. De mijne verdween vorige week vrijdag ( de 13E ). Nou woon ik niet in een wereld stad, maar in een gewoon dorp, maar hier gebeurd het dus ook gewoon op de weekmarkt. Vandaag mijn nieuwe fiets opgehaald sinds we 1 auto hebben is het toch wel makkelijk om nog een fiets te hebben.
Deze week kreeg ik van mijn man een bosje papagaai tulpen is een mooie oranje kleur. Past er helemaal bij toch????
Vandaag is hier de Rode kruis bloesemtocht het weer zit ze niet echt mee met al die buien steeds. Hopelijk is het morgen wat beter weer. iedereen een heel fijn weekend. gr lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten