zaterdag 10 maart 2012

Hop de bijna paashaas.

Dit is de laatste paashaas die ik dit jaar maak. Het is hop de bijna paashaas van atelier Luus.


Eerder had ik al eens Bèh het lammetje gemaakt. Er is ook nog een kuikentje van dezelfde serie.

Het is een heel leuk pakket om te maken het zit in een doosje met alles erbij. Ik heb ze allebei voor een deel met de naaimachine gemaakt.
Het patroon is heel precies stap voor stap beschreven dus makkelijk te volgen als je geen ervaring heb met vilt of poppenpakket. Samen staan ze nu op de kast.

Vanmiddag was ik even bij de action en daar hadden ze van die leuke papieren lampionlampen. Had ze al zien hangen bij de bakker en vond ze toen al zo leuk dus nu maar 2 meegenomen een kleine en een grote.
Ik vind de paasafbeeldingen zo schattig en al ben ik bang voor kippen een kuiken op een plaatje vind ik wel heel leuk.


Iedereen een heel fijn weekend,
groetjes lisette

1 opmerking: