maandag 31 oktober 2011

31 oktober 2011

Gisteren zijn mijn dochters met mijn man naar de dierentuin in Arnhem geweest.
Het was aardig weer en Julia heeft haar kinderfeestje afgelopen juni daar ook gevierd, maar ze hadden nog niet alles gezien dus wilde een keer terug.
Sanne is net zoals ik niet echt weg van de dierentuin, maar deze keer wilde ze wel mee. Ik ben lekker thuis gebleven is ook weleens fijn een dagje lekker doorknutselen.

Hier nog wat foto's die Julia gemaakt heeft.




Ik zat thuis op mijn charmants in mijn joggingpak op de bank te proberen het paard van sinterklaas van de vrolijke viltvriendjes in elkaar te zetten.
Er was alleen iemand die het draad toch wel erg interessant vond dus soms werd ik opeens aangevallen door onze huistijger.

Groetjes lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten