zondag 30 juli 2017

Kussen Olle!

Een prachtig patroon van handwerkjuffie. Ik ben ook helemaal fan van de okerkleur op het moment dus ik heb de originele kleuren aangehouden.
De afmeting is alleen wat anders, want net als de afmeting had ik ook het aantal bollen hetzelfde gehouden. Maar aangezien ik nogal strak haak kwam ik van de mint en wit te kort voor 2 toeren van elk dus is mijn kussen wat kleiner geworden.





Ik vind het in ieder geval een super patroon en ik denk dat er nog wel meer zullen volgen. De knopen heb ik niet gehaakt maar gewoon houten knopen die ik had liggen gebruikt.                                         

Ik ga nu van mijn vakantie genieten en hoop jullie weer wat te kunnen laten zien aan het eind van augustus. Tot dan.
gr lisette




6 opmerkingen:

  1. Prachtig kussen. Geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kussen, hij staat ook nog op mijn lijstje! Ik ben ook zo dol op okergeel, dus denk dat ik ook dezelfde kleuren aan ga houden :-) Fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, knap! Ik vind het ook een heel mooi ontwerp, mss moet ik me er ook aan wagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe groot is je kussen? En hoeveel bollen zitten erin.
    Het is een erg mooi kussen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er zitten 6 bollen cozy fine in zoals aangegeven op het patroon. Het kussen is 55 x25 ongeveer.

      Verwijderen