zaterdag 9 december 2017

Kussen!

Voor de eerste keer een kussen met een ingehaakt patroon gehaakt. Het was wel even wennen met zoveel bollen tegelijk op een gegeven moment had ik 6 bollen aan mijn werk vast zitten.







Maar het was erg leuk om te doen. Volgende x alleen weer proberen wat minder strak te haken met meerdere kleuren krijg je anders toch een beetje scheef kussen. Heb het dus ook een paar keer uit moeten halen.



Ik heb hem op een kant en klaar ecru kussen hoes van de zeeman genaaid, makkelijk met een rits erin kan ik hem ook goed uitwassen.
Het patroon is van littldoolally en ik heb het gehaakt met stylecraft.


Fijn weekend allemaal, gr lisette



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kussen. Werken met meer kleuren is lastig, maar als je eenmaal weet hoe je dat het beste kunt doen is het wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wast super gaaf is dit kussen en wat een goed idee om hem op een kussen te naaien scheelt idd veel en moeilijk werk. een waar toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat is die gaaf! Hm, zou ook bij mij op de bank zeker niet misstaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kussen!


    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél mooi! Prachtige natuurkleuren! Ik heb ook nog eens zin om een kussen te haken, alleen ben ik net met 3 dekens tegelijk bezig... :-) Oh ja, en mijn kerstkrans is ook nog niet af!!

    BeantwoordenVerwijderen