zondag 12 november 2017

Kussen!

Het kussen wat ik voor de verjaardag van mijn zusje wilde maken is ook klaar. Mooi op tijd, want ze is donderdag jarig.
Het haken met de By claire chunky vond ik op zich wel redelijk gaan, maar wat een drama om te beginnen. De manier van verkopen vind ik echt niet fijn. Ik heb er eerst maar bollen van gemaakt en zelfs dat werd een klus. Het rolt niet makkelijk af steeds de draden in elkaar. Ik vind het geen fijne manier hoe ze dat gedaan hebben, maar dat is misschien wel alleen mijn mening.

Het patroon vond ik wel heel mooi en het haakt ook best vlot. Ik heb het patroon ban Echtstudio gebruikt.



  Een leuk label erop maakt het helemaal af. Ik wilde er graag 1 op met drukknop maar die paste niet door het dikke garen.

Verder was de ontvanger van het hertjes bijtringetje heel blij met het kadootje en wilde graag voor haar vriendin ook een bijtring. Alleen deze in zwart/wit, omdat de babykamer zo is en ze ook niet weten wat het geslacht van de kleine is. Daarom werd het een pandabeertje. Patroon van krissiedolls.




Het hertje vind ik zelf net wat liever, maar deze viel ook in de smaak.
fijne zondag iedereen,
groetjes lisette

6 opmerkingen:

  1. Mooi kussen.
    Ik vind de panda bijtring ook erg leuk. En de klant is koning 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, wat een mooi kussen. Kijkt jouw zusje niet op jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kussen! Ik heb even opgezocht hoe het garen verkocht wordt, maar dat is zeker niet fijn haken. Gelukkig is het resultaat van de worsteling heel geslaagd :-)
    De panda is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kussen! Zus zal blij zijn! En ik heb er ook een hekel aan als het garen niet wilt af- of opwinden. Geef mij maar de typische 'bollen' zoals ze bv. bij Zeeman worden verkocht. Ik heb ooit echt uren geklungeld met zo'n streng wol. Dat mijn man het overnam van mij omdat hij medelijden kreeg :-)
    Maar eind goed, al goed!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    ตารางคะแนนลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen