zaterdag 24 juni 2017

Donuts!

Het blijft een grote hit bij mijn beide nichtjes ( en stiekum hun moeder) de sponsjes. Deze keer 2 donuts.  Ik heb ze gehaakt met haaknaald 4 maar de volgende zal ik toch wel een maatje kleiner maken ze zijn vrij groot uitgevallen. Terwijl ik toch vrij strak haak.
Hier zit toch bijna een hele bol in van de huidskleur voor 2 donuts.


 De dames gaan ermee in bad en in het zwembad en het schijnt ook reuze handig te zijn als je per ongeluk je hele benen hebt onder gekalkt met pen volgens de jongste.

Mijn zus zit nog te denken of het geen leuk idee is om de juffen zo iets te geven aan het eind van het schooljaar. Ze is er nog niet over uit.
gr lisette

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk. Ik heb het garen liggen om badeendjes te maken, maar kan me er niet toe zetten te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zijn ook leuk die eendjes. Ik heb een gele gemaakt heb alleen een tijd zitten stoeien met de staart die kreeg ik niet naar mijn zin. Verder zijn ze zo klaar.

      Verwijderen
  2. Heel leuk!
    Ik vraag me wel af hoe je "per ongeluk".... nou ja, dat zal wel een raadsel blijven, hahaha! Je nichtje houdt er vast een blauwe donut aan over als herinnering ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het valt mee hoor hij blijft mooi van kleur. Ja en hoe per ongeluk een 4 jarige dat doet kun je denk ik wel raden.

      Verwijderen
  3. Ik weet het wel hoor, als ik juf was zou ik super blij zijn met zo'n leuke spons :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk! Ik haakte al een tiental donuts als sleutelhanger met gewoon katoengaren, maar deze zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen